STABILIRE SI GAZDUIRE SEDIU SOCIAL

Serviciul de gazduire sediu social vine in ajutorul celor care nu au timp sa caute si nu doresc ca acest proces anevoios sa dureze mai mult decat este necesar. Va scuteste de toate problemele ce pot aparea in aceasta cautare. Dificultati precum obtinerea avizului din partea asociatiei de proprietari sau cele aparute datorita imposibilitatii obtinerii cerificatului de unicitate a sediului, emis de ANAF, sunt cele mai des intalnite atunci cand un antreprenor doreste infintarea unui nou SRL.

Infiintarea unui nou SRL impune ca noua firma sa detina un sediu social si de accea reprezinta un pas esential care poate deveni obositor si costisitor pentru un antreprenor aflat la inceput de drum dar si in cazul unuia experimentat.

Acest serviciu se aplica si celor care doresc schimbarea sediului social actual a unei firme.

Ce este un sediu social?

Sediul social reprezinta adresa la care societatea comerciala isi primeste corespondenta dar si unde se comunica oficial actele.

Gazduire sediu social al firmei la avocat NU inseamna inchiriere spatiu pentru activitati de birou!

Avantajele acestui serviciu
  • eliminarea cheltuielilor legate de chiria si intretinerea spatiului destinat sediului social
  • reducerea duratei de infiintare a societatii.
  • nu este necesara verificarea unicitatii sediului (efectuata de Registrul Comertului)

Infiintarea unui nou SRL depinde in primul rand de dovada detinerii unui spatiu destinat sediului social. Gazduirea sediului social se poate face fie intr-un spatiu proprietate personala a unuia dintre asociati, fie intr-un spatiu inchiriat sau dat spre folosinta.

Dovada de gazduire sediu social se face prin urmatoarele acte:

  • contract de inchiriere
  • contract de comodat
  • contract de vanzare – cumparare
  • contract de asociere in participatiune
  • contract de leasing imobiliar
  • certificate de mostenitor
  • contract de asistenta juridica

CONTACTATI-NE ACUM SI REZERVATI-VA SPATIUL